25
ΜΑΪ
ΝΕΑ, ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Περισσότεροι από 200 Δήμοι έχουν ενταχθεί στο myKEPlive

Σε περισσότερους από 200 ανέρχονται οι Δήμοι της χώρας που έχουν ενταχτεί στο myKEPlive, καθώς από την Τρίτη παρέχουν εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση επιπλέον 29 ΚΕΠ σε 27 Δήμους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα εντάσσονται οι Δήμοι: Αγίου Ευστρατίου, Αιγάλεω, Αμαρίου, Αμφίκλειας-Ελάτειας, Ασπροπύργου, Αστυπάλαιας, Βύρωνα, Γρεβενών, Δελφών, Θηβαίων,  Ιθάκη,  Ιστιαίας Αιδηψού, Καρδίτσας,  Κάτω Νευροκοπίου, Λαγκαδά, Μεγαρέων, Μεσσήνης, Μετεώρων, Μοσχάτου – Ταύρου, Νέας Ιωνίας, Παλλήνης,  Πάτμου, Σάμης, Σικυωνίων, Σουφλίου, Σοφάδων, Τεμπών.

Μέσα σε δέκα μήνες 249 ΚΕΠ από 201 Δήμους της επικράτειας έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης υπό την επίβλεψη του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιου για την απλούστευση των διαδικασιών Γιώργου Γεωργαντά. Προς υποστήριξη της λειτουργίας του myKEPlive 1.215 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, ενώ από 14/06/2021 ξεκινούν επιμορφωτικά προγράμματα από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψε ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης με το ΕΚΔΔΑ.

Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών: 1) Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση, 2) Υποβολή αίτησης, 3) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 4) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 5) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας. Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Από τον Ιούλιο του 2020 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 55.514 τηλεδιασκέψεις πολιτών με τα ΚΕΠ.

Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι μέσα από το rantevou.kep.gov.gr οι πολίτες μπορούν να προγραμματίζουν άμεσα και με ακρίβεια την επίσκεψή τους στα ΚΕΠ. Λόγω των περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, η επίσκεψη εξακολουθεί να είναι εφικτή μόνο κατόπιν ραντεβού. Για τους πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους.

mindigital logo_govgr_pos logo-diavgeia logo-datagovgr logo-national-coalition logo-aped logo-kep secdigital-logo-digitalplan logo_european_soccial_plan5 mhdisef_logo_horizontal_220x60
Προτιμήσεις Marketing

Παρακαλόύμε επιλέξτε τον τρόπο που θέλετε να μαθένετε νέα από εμάς:


Μπορείτε να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή από τη λίστα μας, κάνοντας κλικ στο link στο κάτω μέρος του email που θα λάβετε από εμάς.


Χρησιμοποιούμε το Mailchimp ως marketing πλατφόρμα. Κάνοντας κλικ στο κουμπί 'Υποβολή' αποδέχεστε να μεταφερθούν τα στοιχεία σας στο Mailchimp για επεξεργασία. Μάθετε περισσότερα για την πολιτική απορρήτου του Mailchimp εδώ.

Επιλέξτε τουλάχιστον μία επιλογή. ΕΓΓΡΑΦΗ