Ιστορικό

Η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών συστάθηκε τον Ιούλιο του 2019 με το άρθρο 13 του προεδρικού διατάγματος 84/2019 (Α' 123) και οργανώθηκε, αρχικά με το ν. 4623/2019 (Α' 134) και στη συνέχεια με το π.δ. 40/2020 (Α' 85).

Η δομή της προέκυψε από τη συγχώνευση υπηρεσιών της πρώην Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Πολιτικής και του πρώην Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Η Γενική Γραμματεία, όπως έχει σχηματοποιηθεί και στελεχωθεί, αποτελεί τον πυλώνα στρατηγικής του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προκειμένου να υλοποιηθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους και της χώρας ευρύτερα.

Ο Λεωνίδας Χριστόπουλος είναι ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών.

Οι υπάλληλοι της Γενικής Γραμματείας προέρχονται από φορείς όλου το Δημοσίου και έχουν μια ποικιλία επιστημονικών και ακαδημαϊκών προφίλ.

Η Γενική Γραμματεία απαρτίζεται από 2 γενικές διευθύνσεις και 2 αυτοτελείς υπηρεσίες.

Ανάπτυξη, επένδυση, διατήρηση. Οι τρεις βασικοί πυλώνες του έργου των εποπτευόμενων φορέων της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης Απλούστευσης των Διαδικασιών.

mindigital logo_govgr_pos logo-diavgeia logo-datagovgr logo-national-coalition logo-aped logo-kep secdigital-logo-digitalplan mhdisef_logo_horizontal_220x60
Προτιμήσεις Marketing

Παρακαλόύμε επιλέξτε τον τρόπο που θέλετε να μαθένετε νέα από εμάς:


Μπορείτε να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή από τη λίστα μας, κάνοντας κλικ στο link στο κάτω μέρος του email που θα λάβετε από εμάς.


Χρησιμοποιούμε το Mailchimp ως marketing πλατφόρμα. Κάνοντας κλικ στο κουμπί 'Υποβολή' αποδέχεστε να μεταφερθούν τα στοιχεία σας στο Mailchimp για επεξεργασία. Μάθετε περισσότερα για την πολιτική απορρήτου του Mailchimp εδώ.

Επιλέξτε τουλάχιστον μία επιλογή. ΕΓΓΡΑΦΗ